LICENTE SI ACREDITARI

Toti detectivii particulari cu care colaboram sunt atestati de catre Inspectoratul General al Politiei Romane. Licente si acreditari detectiv particular.

Cunoasterea este prin ea insasi putere”

licentaatestat dp

Pentru obţinerea licenţei de funcţionare conducătorii societăţilor specializate de detectiv particular depun la inspectoratul de poliţie judeţean sau la Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, după caz, următoarele documente:

1.Cerere adresată Inspectoratului General al Poliţiei Române – Direcţia de investigaţii criminale, prin care se solicită eliberarea licenţei de funcţionare, înregistrată şi datată, din care să rezulte denumirea, adresa sediului social/administrativ şi a punctelor de lucru, numele şi calitatea conducătorilor executivi, numărul de telefon şi fax. Cererea trebuie facuta in 2 exemplare

2.Copia actului de proprietate sau de folosinţă pentru sediul social/administrativ şi pentru punctele de lucru. Copia  trebuie facuta in 2 exemplare.

3.Pentru conducătorii executivi ai societăţii – copie legalizată a diplomei de studii pentru absolvenţii facultăţilor de drept sau ai unei şcoli postliceale de detectivi particulari ori a unei adeverinţe din care să reiasă că au îndeplinit funcţia de poliţist sau lucrător în cadrul unei instituţii publice cu atribuţii în domeniul ordinii publice ori siguranţei naţionale cu grad de ofiţer. Trebuie facute in 2 exemplare.

4.Avizul, în copie, eliberat de inspectoratul de poliţie judeţean sau, după caz, de Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în raza căreia funcţionează societatea sau cabinetul individual de detectivi particulari. Trebuie facute in 2 exemplare.

5.Declaraţie scrisă şi autentificată din care să rezulte că nu desfăşoară o activitate care implică exercitarea autorităţii publice pentru conducătorii executivi.  Trebuie facute in 2 exemplare.

6.Copie legalizată a actului constitutiv al societăţii, în care să fie menţionat codul CAEN, sau a contractului de societate şi statutului societăţii. Trebuie facute in 2 exemplare.

7.Copii de pe actele de identitate ale conducătorilor executivi. Trebuie facute in 2 exemplare.

8.Copie a certificatului de înregistrare a societăţii la oficiul registrului comerţului. Trebuie facute in 2 exemplare.

9.Certificate medicale, în original, pentru conducătorii executivi. Trebuie facute in 2 exemplare.

10.Lista cu mijloacele materiale-tehnice, de transport, de comunicaţii, a mijloacelor audio-video, a aparaturii de identificare, a centrelor de supraveghere şi a tehnicii de calcul, pe care urmează să le folosească. Trebuie facute in 2 exemplare.

11.Copie a atestatului de detectiv particular. Regulamentul de organizare şi funcţionare. Certificat de cazier judiciar. Toate trebuie facute in 2 exemplare.

infidelity_spouse960